Použité-Pneu-Bazar - 175/65 R14 C PIRELLI WINTER CHRONO -kusovka-rezerva

Máme pro Vás velice pěkné a testované zimní bazarové pneumatiky Použité-Pneu-Bazar - 175/65 R14 C PIRELLI WINTER CHRONO -kusovka-rezerva. Pneu jsou ihned k odběru, nebo Vám je pošleme do 48h. Doprava je ZDARMA! Záruka je samozřejmostí. Zboží z kategorie: Zimní ojeté_pneu, zimní použité_pneu. Parametry pneu: Průměr pneu R14 Sířka pneu 175 Profil pneu 65 Množství sólo pneu Typ pneu van Sezóna zimní. Výrobce pneu: PIRELLI. Kód: 3234
175/65 R14 C PIRELLI WINTER CHRONO   7mm Zobrazit větší

739,00 Kč

Tento produkt již není na skladě



SÓLOPNEU - jedna pneumatika, která není spárována.
Vhodné jako náhrada za proraženou,nebo jinak poškozenou pneu z vaší sady pneumatik. Bazarová / použitá pneumatika, pro NÁKLADNÍ/VAN (C) ráfky vozidla.

Pouze vybrané,testované a ručně párované pneumatiky vám zajistí bezpečnou jízdu srovnatelnou s novými pneu za mnohem výhodnější cenu.

Pneu může být dostupná ve více hloubkách vzorku, zvolte požadovaný vzorek v roletovém menu.

  • fotky pneu jsou unikátní!! - fotíme každou jednotlivou pneu a každou kombinaci vzorku/dezénu
    Garantujeme, že pneu co vidíte na fotce také obdržíte...
  • všechny pneu jsou testované na disku před expedicí!
  • záruka v délce 6 měsíců na případné vady (boule, netěsnost...)
  • při nákupu máte nárok na VIP slevu přezutí v našem penuservisu v Ústí nad Labem
  • Množstvísólo pneu
  • Profil pneu65
  • Průměr pneuR14
  • Sezónazimní
  • Sířka pneu175
  • Typ pneuvan
Path: >> >> >> >> >> >> Použité-Pneu-Bazar - 175/65 R14 C PIRELLI WINTER CHRONO -kusovka-rezerva

Doprava Českou poštou, až k vám domů je zcela zdarma.

Dobírečné je také bezplatné. Platí pro jakékoliv množství pneu v objednávce.
Doprava zdarma na pneu bazar, použité pneu - ojeté pneu od ULPNEU.CZ

Správná metodika měření dezénu pneu.

správná metodika měření vzorku pneu - pneubazar ULPNEU.CZ

 

Nová pneumatika má obvyklou hloubku dezénu ve svém středu = středové drážce/drážkách 8 mm

Nicméně už jako nová má méně na svých krajích (lamelách) a to v rozmezí 7 - 3 mm.


Je tedy logické a zcela normální, že i při rovnoměrném sjíždění středu běhounu se adekvátně sjíždí i její kraje.

Můžeme tedy očekávat, že pneumatika, která měla jako nová 8 mm na středu a 4 mm na krajích, bude po sjetí hlavního běhounu na polovinu, tedy 4 mm mít kraje někde na úrovni 1-2 mm, nebo dokonce úplně holé!

Navíc platí poučka, že čím je pneumatika užší ve své šířce, tím více je běhoun zaoblen. Tedy rozdíl hloubky dezénu ve středu pneu oproti krajům pneu je právě u úzkých pneumatik největší. Sportovní pneumatiky (245,264…) jsou téměř ploché. 

Pojďme se tedy podívat, jak se hloubka dezénu pneu správně měří. Když říkáme správně, tak nemáme namysli, jak ji často chybně měří PČR ani váš "známý" v pneuservisu, ale jaká je legislativa. Panuje tu totiž značný zmatek!

 

Nejprve tu máme novelizovanou vyhlášku

Předpis č. 341/2014 Sb.

Vyhláška o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích

Ta říká v odstavci F) a bodě 5. následující:

...Činná plocha pláště pneumatiky v provozu musí mít po celém obvodu a celé

šíři vrchního běhounu jasně viditelný dezén s hloubkou hlavních dezénových drážek nebo zářezů u mopedů nejméně 1,0 mm a u vozidel ostatních kategorií nejméně 1,6 mm. Hlavními dezénovými drážkami se rozumějí drážky opatřené indikátory opotřebení, označené zkratkou TWI.

 

aby jsme v tom měli úplně jasno, tak tady je ZÁVAZNÁ SMĚRNICE RADY EU, která je nadřazená všem vyhláškám, všech členských států EU a ta říká:

SMĚRNICE RADY ze dne 18. července 1989 o sbližování právních předpisů členských států týkajících se hloubky drážek běhounu pneumatik určitých kategorií motorových vozidel a jejich přípojných vozidel (89/459/EHS)

 

Článek 1 Členské státy přijmou veškerá nezbytná opatření, aby pneumatiky pro vozidla kategorií M1 , N1 , O1 a O2 definovaná v příloze I směrnice Rady 70/156/EHS ze dne 6. února 1970 o sbližování právních předpisů členských států týkajících se schvalování typu motorových vozidel a jejich přípojných vozidel (6 ), naposledy pozměněné směrnicí 87/403/EHS (7 ) měly po dobu své provozní životnosti na pozemních komunikacích hloubku hlavních drážek povrchu běhounu nejméně 1,6 mm. „Hlavními drážkami“ se rozumějí široké drážky ve středové části povrchu běhounu, která zaujímá přibližně tři čtvrtiny šířky povrchu běhounu

 

Nový produkt


NAŠE HODNOCENÍ HEURÉKA

Jsme seriózní, prověřte si nás...