PNEUSERVIS - oprava defektu pneu LEPENÍM

PNEUSERVIS - oprava defektu pneu LEPENÍM. Sháníte pneuservis v Ústí nad Labem? U nás přezouváme všechny naše pneu za 199 Kč včetně vyvážení. Kód: 2846

PNEUSERVIS - oprava defektu pneu lepením Zobrazit větší

300,00 Kč

300,00 Kč za 1 opravu

9999 ks

K dispozici v našem PneuServisu v Ustí n/L



OPRAVA DEFEKTU | PRORAŽENÉ PNEUMATIKY metodou lepení

  1. Proražení běhounu pneu - ostrý předmět (hřebík, vrut, sklo) pronikne gumou v místech, kde se guma odvaluje. Provedeme demontáže z ráfku, identifikace rozsahu poškození a následné podlepení příslušnou záplatou či opravnou vložkou - tzv. "hříbkem". Na takto opravenou pneumatiku se můžete stoprocentně spolehnout a poskytneme vám záruku 6měsíců na kvalitu opravy pneumatiky!
  2. Používáme značkové opravné materiály
V ceně je demontáž z vozu, zutí pneu, oprava pneu, nazutí pneu a vyvážení.
 
  1. Jak probíhá oprava defektu pneu?

oprava-defektu-pneu-lepenim

Upnutí opravované pneumatiky ve fázi zasychání lepidla

oprava-defektu-pneu-lepenim-hribek

Opravný "hříbek"

 oprava-defektu-pneu-lepenim-opraveno

Správně provedná oprava. Místo defektu je zespodu vybroušeno a odmaštěno. Nanesené lepidlo musí zavadnout a poté se  přiloží příslušná záplata. Následně je nutné, aby lepidlo řádně zaschlo. K dokonalému zaschnutí je potřeba cca 24 hodin.

 

Path: >> >> PNEUSERVIS - oprava defektu pneu LEPENÍM

Správná metodika měření dezénu pneu.

správná metodika měření vzorku pneu - pneubazar ULPNEU.CZ

 

Nová pneumatika má obvyklou hloubku dezénu ve svém středu = středové drážce/drážkách 8 mm

Nicméně už jako nová má méně na svých krajích (lamelách) a to v rozmezí 7 - 3 mm.


Je tedy logické a zcela normální, že i při rovnoměrném sjíždění středu běhounu se adekvátně sjíždí i její kraje.

Můžeme tedy očekávat, že pneumatika, která měla jako nová 8 mm na středu a 4 mm na krajích, bude po sjetí hlavního běhounu na polovinu, tedy 4 mm mít kraje někde na úrovni 1-2 mm, nebo dokonce úplně holé!

Navíc platí poučka, že čím je pneumatika užší ve své šířce, tím více je běhoun zaoblen. Tedy rozdíl hloubky dezénu ve středu pneu oproti krajům pneu je právě u úzkých pneumatik největší. Sportovní pneumatiky (245,264…) jsou téměř ploché. 

Pojďme se tedy podívat, jak se hloubka dezénu pneu správně měří. Když říkáme správně, tak nemáme namysli, jak ji často chybně měří PČR ani váš "známý" v pneuservisu, ale jaká je legislativa. Panuje tu totiž značný zmatek!

 

Nejprve tu máme novelizovanou vyhlášku

Předpis č. 341/2014 Sb.

Vyhláška o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích

Ta říká v odstavci F) a bodě 5. následující:

...Činná plocha pláště pneumatiky v provozu musí mít po celém obvodu a celé

šíři vrchního běhounu jasně viditelný dezén s hloubkou hlavních dezénových drážek nebo zářezů u mopedů nejméně 1,0 mm a u vozidel ostatních kategorií nejméně 1,6 mm. Hlavními dezénovými drážkami se rozumějí drážky opatřené indikátory opotřebení, označené zkratkou TWI.

 

aby jsme v tom měli úplně jasno, tak tady je ZÁVAZNÁ SMĚRNICE RADY EU, která je nadřazená všem vyhláškám, všech členských států EU a ta říká:

SMĚRNICE RADY ze dne 18. července 1989 o sbližování právních předpisů členských států týkajících se hloubky drážek běhounu pneumatik určitých kategorií motorových vozidel a jejich přípojných vozidel (89/459/EHS)

 

Článek 1 Členské státy přijmou veškerá nezbytná opatření, aby pneumatiky pro vozidla kategorií M1 , N1 , O1 a O2 definovaná v příloze I směrnice Rady 70/156/EHS ze dne 6. února 1970 o sbližování právních předpisů členských států týkajících se schvalování typu motorových vozidel a jejich přípojných vozidel (6 ), naposledy pozměněné směrnicí 87/403/EHS (7 ) měly po dobu své provozní životnosti na pozemních komunikacích hloubku hlavních drážek povrchu běhounu nejméně 1,6 mm. „Hlavními drážkami“ se rozumějí široké drážky ve středové části povrchu běhounu, která zaujímá přibližně tři čtvrtiny šířky povrchu běhounu

 

Nový produkt


NAŠE HODNOCENÍ HEURÉKA

Jsme seriózní, prověřte si nás...